omg omg omg omg :O

Asså shiit!  Vet fortfarande inte vilken frisyr jag ska ha. Mina naglar ser för jävliga ut å mamma säger att hon inte kan fixa så hon vill att jag ska ha lösnaglar. Men det kommer synas att det e fejk :S Sminkningen var jag ganska lugn med tills nu när jag kommer på att mamma ska vara på skolan klockan fem så hon kan inte sminka mig!!!! :O men hon ska ringa till Annbritt tror jag å fråga ifall hon kan komma lite senare. I värsta fall får jag väl sminka mig själv. men vafan tänk om det blir fult :/ vilket det antagligen kommer bli för jag kommer va så nervös.  baajsa. måste dra hejdå


Kommentarer
Postat av: Louise

Tove ta det lugnt!!!! Du är jättebra på att sminka dig jag lovar! Och du har ju flera timmar på dig att fixa naglarna idag..du hinner.

2006-06-04 @ 15:29:46
Postat av: carrooo

shiit NAGLARNA dom hade jag glömt.. Nej nu fick jag oxå panik !!! OMG !! asså jag blir väldigt stressad nu ...

Postat av: Klara

PANIK PANIK! allt känns helt ofärdgt för mig med,snart kommer jag gräva ner mig i ett hål och gömma mig...

2006-06-04 @ 22:12:07
Postat av: Klara

PANIK PANIK! allt känns helt ofärdgt för mig med,snart kommer jag gräva ner mig i ett hål och gömma mig...

2006-06-04 @ 22:12:49
Postat av: Martina

pfft, det är en avslutningsfest, hallå. inte ngn skönhetstävling.

2006-06-04 @ 22:37:31
URL: http://martiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback