saknaden gör ont..

Faan jag har aldrig saknat någon så mkt som jag saknar dig! Har t.o.m börjat drömma om dig oxå. Fatta hur mkt du betyder för mig! Du var min trygghet, vafan jag behöver dig :(  kan du inte fatta hur mkt du betyder? Du fick mig att våga komma till skolan, du var den ENDA jag kunde prata med. Säga exakt som det var.  du fick mig att vilja kämpa, du fick mig att må bra. jag var glad när jag fick vara med dig. Du gav mig en helt ny syn på livet. Du har gjort så jävla mkt för mig. Jag älskar dig! Vill du inte fatta eller kan du inte?  Jag orkar inte sakna dig! Saknaden blir större å större för varje dag. Jag vill bara hoppa ner för ett berg eller nåt för att slippa känna. det gör så jävla ont!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!
Tack för att du tyckte min sida å hundar var fina, din sida med är fin. Trevlig midsommar

Ha de bäst-kram/ Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback