sommar, sommar å sol ^^

ojoj.. har inte skrivit på jättelänge :| haha. ivf. igår hade jag faktiskt inte tid för jag har vart social å umgåtts me mina kära vänner (L) Igår var fett sköna å roliga dagen. I skolan gjorden vi typ ingenting, sola, snacka, keka godis typ ^^ Sen efter skolan. Eller efter näst sista lektionen så drog alla till bryggan (inte EN enda jävel kom på sista lektionen :P) får lite skuldkänslor för Åsa hade fixat värsta mkt. Typ glass å allting :/ men men.. nytorparna kom iaf.  hehe.. Sen så var vi vid bryggan rätt länge. Eller juste. först samlades alla vid barrtorp jag väntade där skitlänge sen får jag veta att Lollo har stått däruppe skitlänge för hon vågade inte gå ner ifall inte nån annan var där som hon kände. Så hon kom ner. Sen ringde vi Oskar å då stog alla däruppe å ville åka till båtbryggan så jag å lollo fick gå upp för hela jävla backen mitt i solen. Höll på å ramla ihop vafan -_- Så vi åkte till båtbryggan iaf. där va vi några timmar å bada skitmkt ^^ asså killarna har damp! Man blir iputtad hela tiden! Det är kul typ 2 ggr sen är det bara jobbigt -_- baajs. Ivf. Vid 7 åt vi på kolgrillen. Det var fett gott. Efter det åkte vi till bergvik å bada. Det var typ kallt. fast det var bara jag å lollo som badade.. men det var kallt som sagt så vi drog hem till Patrik. haha där va det roligt. fast jag var helt slut :P Orkade inte cykla hem så jag fick sova hos Lollo :D Det var så JÄVLA kul :D Vi låg å garva från typ 11 till 1! Asså verkligen GAP-FLABBA! :P  kunde inte ens andas. OMG, asså jag har inte haft så kul på typ.. länge :D yey :D men men..

Farmor blev sämre igår förresten :( Hon kunde typ inte prata.. pappa berrättade de... var värsta hemskt.. började gråta :/ men åkte till bergvik iaf för att få nåt annat att tänka på.. Pappa är hos henne nu å¨hon är iaf inte ännu sämre.. fast inte bättre heller.. Snälla försvinn inte :'( jag vill inte förlora två jag älskar på en gång. Älskar dig Farmor! Fatta vad många minnen vi har.  När jag var liten å vi gick i skogen å åt blåbär å la ut sockerbitar till myrorna (haha det var så himla kul, när man kom tillbaka efter en vecka så hade myrorna byggt en myrtack där ^^)). Å alltid när man kommer hem till dig blir du så himla glad. Jag var ditt första barnbarn. Det har alltid varit du å ja (L) Snälla, försvinn inte ifrån mig :'( Du måste bli bra!

Ska ner till Åsa å grilla nu. men ha det bra alla! Just nu älskar jag bara alla(inte alla men ni vet ;)) så himla mkt! Ni är guld värda (L)(L)  Kram å Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Man får väll säga förlåt fast trode ni tjejer tyckte det var roligt fast får väll skärpa mig :( !! hoppas du hade kul ialla fall!! haja hare :)

Postat av: Louise

2006-06-14 @ 16:04:50
Postat av: Louise

Men åh hade skrivit värsta långa skiten och så skiter det sig!!:P jaja ville bara säga att jag älskar dig och att jag hade hur kul som hellst när du sov över här!!:D

2006-06-14 @ 16:09:02
Postat av: Denise

Hoppas din farmor blir bättre.

2006-06-15 @ 00:57:04
URL: http://denise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback