De e ni som blivit som mig, inte jag som er *

* Thåström ;)


Hej hej.. hade franskaprov idag. asså jag blev klar efter typ en kvart.. gjorde inte så noggrant men om jag sitter länge så kommer jag på fler å fler misstag å tillslut könns det som att ALLT i hela provet e helt fel.. så lika bra att snabba på ^^

Kom hem från stan för typ 20 minuter sen. va där me Carro å Carro ^^. Haha, jag å Carro nr.2 (Carro S) låg ¨sov i värsta sängarna på Lindex :D :D fan as-coola! Carronr1 höll på att testa en fettsnygg tröja ;)
Vid typ halv 8 drog vi till den FARLIGA mcdonalds:P Asså det va massa knarkare å fullisar som bråkade å skrek som fan där inne! Å en tant blev fan slagen :P det va skitäskigt :P men vi satte oss långt ifrån dom. Jag tycker dom borde ha vakter på den donken hela tiden :P Anw. nu har jag världens skavsår :( sketaont!! bajsa..

Asså jag vet fortfrande inte hur ja ska göra men jag lutar åt att låta bli... för lixom, vet inte vfr men jag vill bara inte.. Pappa ska ju ändå ringa den där tjejen han känner å sånt... hoppas hon e snäll och UNG. Pappa sa iaf att det var lite fart i henne ;D inte så jävla seg som dom på BUP.. ^^

Nu ska jag nog göra ngt annat! Pusshej <333

Kommentarer
Postat av: carro

haha :P jaa vakter behövs på ett sånt farligt ställe !! =)
Haha håller med BUP är ett segt ställe..jag tror dom får typ gåienom nånting innan dom börjar arbeta så att dom blir så sega =P HAHA Skaffa privat dom är mkt bätter och man blir mer närmare på ett sätt !! ett tips bara ;) Älskar dig din carro

2006-03-21 @ 22:50:19
Postat av: carro

haha :P jaa vakter behövs på ett sånt farligt ställe !! =)
Haha håller med BUP är ett segt ställe..jag tror dom får typ gåienom nånting innan dom börjar arbeta så att dom blir så sega =P HAHA Skaffa privat dom är mkt bätter och man blir mer närmare på ett sätt !! ett tips bara ;) Älskar dig din carro1

2006-03-21 @ 22:50:20
Postat av: carro

ops det blev 2 :S

2006-03-21 @ 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback