festis

hm sitter å dricker de.. helt ok faktiskt ^^
Vet inte hur jag mår å jag orkar inte tänka efter heller.. Så jävla mkt på en gång! jävla bup-helvete dom kan ta sig arslet!!!!

Imorn ska ja få den där heta tröjan från hm : ) . Tack mammi <3

Var i södertälje idag me Eva. det va kul. Spec. på mcdonalds, haha. Först träffa vi mickis å sen va typ hela stallet där! asså as-många :/ det va skumt ^^ jag skulle egentligen kolla på let's dance idag ju men orka me de :/ ganska trist. men men, hejar iaf på måns ^^

Nu sitter jag här funderar på om jag ska ta tag i mitt rum men det e jobbigt å jag har ont i armen *klagapåTove* pfff. mockingbird höhö. Jag tkr om den låten.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Inte  gjort så mkt idag faktiskt..pratade lite me Maria. hon e kul hon ;) hon ska hjälpa mig att komma igång me matten. Behöver nog en liten knuff ^^ vad har jag mer gjort.. haft hemkunskap..mmmm!aaah ;D jävligt sexig deg asså. asg. Kakorna blev helt ok faktiskt. sen då-- inget mer i skolan.. terra Åsa lite innan jag gick hem. det va trevligt. hon ska me till stallet nån dag ^^ haha jag ska få me den lilla fegisen. maha

jag tror jag ska börja städa lite smått faktiskt ^^ Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Miickis

haha varför känns det som om att nu inte uppskattade mitt på jennifers lilla terrorist aktion :P haha jag tyckte det var aapkul.. var ap flummig :P kanske ni märkte men va fan.. Digga mig =P jag e fan stoor jue =P Biig mickis on donken liksom :P.. Och jag tvingar dig att komma och hälsa på mig under erat lov =P så det så.. Pouss

2006-03-12 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback