How am I gonna be strong without you?

FÖRLÅÅT!!! Faaan! jag skulle aldrig visat dig :( allting e mitt fel! du kommer bli som jag! en stor idiot som inte fattar bättre. SNÄLLA SLUTA NU! DET VA INTE MENINGEN ATT DRA IN DIG I DET HÄR!!!! :( du får mig att må så jävla dåligt. Snälla, du förtjänar det inte :( förlåt!! fan fan fan! Varför ska jag alltid förstöra andras liv?! FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!! asså jag visste att jag inte borde ha visat dig. Visste att du skulle ta efter.. helvete!!! JAG HAR SABBAT DITT LIV!! fattar du det eller? ALLTING ÄR PGA MIG!!! mig mig mig!! hela skiten från början är mitt fel.. när du fick veta att jag mådde dåligt på ALLVAR det va då du började! Du blev som jag. Jag vill inte att du ska göra så :( Snälla, vfr tar du efter mig? det är dåligt.- Förlåt om jag gett dig fel signaler.. jag menar inte att det e bra ! det hjälper inte..inte egentligen. Det är bara töntigt, dåligt å allting. Du måste sluta innan det går för långt! SE PÅ MIG FÖR FAN! VILL DU VERKLIGEN BLI SOM MIG?? En stor idiot men INGET självförtroende, som hör röster som inte ens finns, håller på å skadar sig själv osv.?!?! DU KOMMER BLI BESATT!!!! :(  :( :( JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN! JAG VILL INTE ATT DU SKA FASTA I DET HÄR JÄVLA SVARTA HÅLET!!! Jag bryr mig så jävla mkt om dig vet du det?? jag vet att redan är försent men försök göra nåt åt det nu medans du fortfarande har kontroll! FÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅT MIN ÄLSKADE FINA UNDERBARA VÄN. JAG MÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT AV ATT SE DIG SÅ HÄR!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback