I just wanna kill myself

hej hej.. Va på bio me Maria å Linda idag det var kul ^^ Men Linda fick som vanligt ADHD-ryck :P mitt i filmen satt hon å garva som fan. Sen börja hon stöna å jucka mot stolen xD haha.



Okej, jag tror jag är sjuk på riktigt nu. Blir fan rädd för mig själv. Hur i helvete kommer det här sluta?!!?! Vågar inte ens tänka på de.. just nu blir allting bara värre å värre :/ helvete! JAG KOMMER DÖ!  omg omg omg!!!!! Vad ska jag göra? Jag kan inte prata om de heller .. du ställer massa frågor men orden sviker mig.. jag vill så gärna prata ut för alla säger att det känns bättre men jag kan inte... det finns 3 saker i mitt liv som jag mår så sjuuukt dåligt över. Å dom tre sakerna är det bara jag i hela jävla universum som vet om. Skulle ALDRIG kunna prata om de.. eller kanske en av dom... men ändå. asså fan fan fan!!!

ska iaf iväg till den där cpkärringen imorn. hon kan ta sig! Tur att Åsa fortfarande är kvar när jag kommer hem för jag kommer må skit!

Ska sova nu.. ovanlit tidigt faktiskt.. God natt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Om orden sviker dig så kan du ju testa att skriva ner dem? jag vet inte det kanske funkar...

2006-03-20 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback