I'm not alone =)

Har tråkigt, Ellinor skulle lägga sig. Asså jag fattar bara inte. Vi känner PRECIS likadant! det skrämmer mig nästan.. vi skrev typ samma sak samtidigt.. asså vi hann inte se att den andra skrev de.. å allting jag säger så säger du att det e likadant för dig å tvärtom.. asså shitt. trodde jag va ensam i hela världen att känna som jag gör!  du e den enda jag vågar berätta för hur det e : ) fast egentligen behöver jag ju inte berätta för du vet ju redan hur de e! det låter helt muppigt men du betyder väldigt mkt för mig.. Skitglad att jag har dig att prata me =) ÄNTLIGEN nån som känner som jag =) eller jag vet ju inte .. du är den enda som vet men jag skulle inte tro att nån annan av mina bekanta känner desamma :/ .. TACK TACK TACK FÖR ATT DU FINNS! <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

va skönt att du hittat någon som förstår dig! kram älskar dig!

2006-03-24 @ 14:29:55
Postat av: Ellinor

Tack så jättemycket. =) Vad glad jag blev att läsa det. Du betyder jättemycket för mig med. Och jag tycker det är jätteskönt att ha hittat någon som känner likadant. Men jag håller med dig, det är lite läskigt faktiskt. Tack för att du finns! =)
Kram

2006-03-24 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback