It's like rain on your wedding day

Asså det är APRIL imorn. Asså AAAAAAAPRIIIIL!!! fatta det e värsta vårmånaden.. och det är SNÖ ute! Jävla skitsnö!

Var på sydpoolen idag ^^ det var inte så farligt men jag fick ont i huvvet å blev yr efter tag men whatever :D Det var roligt ändå. Asså Martina, du har bara världens skönaste humor =D 
Jag är så jävla hungrig, jag ska köpa kebab med bröd
xD hahaha DET var klockrent ;D <33 

Nu e jag hemma.. sitter bara här..ska till Ica maxi vid halv 3 eller nåt ^^ .. det e kul där ibland.. ska kolla om det finns några snygga troser annars köper jag fillingar ^^ det e respekt! ;D  

asså faan min handkräm funkar ju inte :@ bajsa på den. Just nu lyssnar jag på blink 182 =) dom e bra!

Ska testa lite tetris nu x) Pusshej skriver mer ikväll

Kommentarer
Postat av: Louise

Tetris är så jävla svårt. Ica maxi äger! det är så jävla roligt att dampa där...

2006-03-31 @ 16:10:49
Postat av: Martina

hahahhah! Min humor äger fett:D

2006-04-01 @ 13:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback