Jeans <3

Hej, ska berätta om hela min dag
Idag snoozade jag 19 ggr innan jag gick upp. Det var ganska skönt. Men sen fick jag bråttom. Fast jag tror jag kom i tid iaf. Det var bra. Men jag fick gå skogsvägen. asså satan vad halt det var! Fick nästan lite dödsångest när jag skulle gå ner för berget som va fullt med is x) . Första lektionen hade vi bild. Hade skitsvårt att komma igång som vanligt men sen gick det rätt bra. målade skog. det är svårt att få färgerna att smälta ihop så att det ser snyggt ut =/ Annars hände de inget speciellt på bilden. Satt och lyssnade på Ebba grön.
På matten jobbade jag inte så mkt. Satt och diskuterade vänner och lite annat med sparv =) han e så söt ;) haha. Sen på svenskan hade vi muntligt prov i svenska. jag tycker det är ganska roligt fast vi hade Lennart idag. Han är såå jobbig. Pratar hela tiden ringar in olika ord på tavlan som om vi skulle glöma läsa dom. Orka ringa in VAR i frågan , VAR UTSPELAR SIG HÄNDELSEN?!
Ofta man glömmer att läsa första ordet,.. Utspelar sig händelsen? Halåå? Snopphuvve
På lunchen åt jag en mandarin eller vad det heter. Det var surt men ändå rätt så gott =)

efter lunch hade vi fysik. Jag hatar det. Blev sur på min grej. Det gick inte att skära.
På språket hände inte ett skit. Jag hade ont i huvvet då.

Efter skolan åkte jag till södertälje å mötte Linda. Vi gick runt i stan å hon klaga på hennes fötter hela tiden :P . Jag köpte ett par jeans. Igen. AS snygga tkr ja ^^,

När jag kom hem åt jag ris. Nu sitter jag här vid datorn. Har precis mailat Maria..
Sheet! jag har ingen bikini att ha på fredag :O jag får väl bada naken.. nej men ärligt. jag kan inte ha min shorts för jag ska ju simma.. å jag har typ ingen underdel.. eller jag har en men till den har jag ingen matchande överdel :S bajs. säg inte att jag måste köpa en ny.. då är mina pengar slut ju.. fast jag skulle ju kunna tigga lite av pappa..

aja, Det var min roliga dag de.. inge intressant att läsa. höhö x) Pussbananskal (Linda-binda :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback