men helvete oxå!!

jag suger verkligen på att rida. Men jag ska fortsätta rida dig iaf å nästa hoppning SKA JAG SITTA KVAR FÖR I HELVETE!!!!!! har fett ont på sidan av huvvet :/ hoppas de har gått över imorn..

Jag orkar verkligen inte. Jag orkar inte förklara heller... vill berätta för  dig men du har ju aldrig tid :( 
Vet inte vem jag är eller vem jag kan lita på längre. Å skolan gör allting bara så jävla mkt värre. NP i engelska: kommer bryta ihop totalt å försöka ta livet av mig (patetiskt ^^ men man undrar ju fan)
NP i matte: jag har inte jobbat matte på flera lektioner. kommer ju misslyckas lika mkt som på fysiken
Biologiprov: fattar inte ett jävla skitpiss! har iaf Maria <3
Svenska: Jävla snille å smak, jag orkar bara inte bry mig! kan inte be dig om hjälp heller för då märker du ju att jag inte ensa BÖRJAT med den där jävla skiten
SO: JAG ORKAR BARA INTE!
Franska: bryter ihop bara jag öppnar bokhelvetet å blir påmind om hur jävla dåligt det går i skolan (vet inte vfr just franskan får mig in på dom tankarna men skitsamma) så nej, jag är inte ledsen för att jag är dålig på franska!
slöjd: är så dålig så jag ser ingen anledning att jobba på lektionen, blir bara fel hela tiden
teknik/fysik:tekniken funkar iaf.. fysiken orkar jag inte ens berätta om
hemkunskap: jej har gjort bort mig på ev. så nu kommer jag sänka mig .. skitfan
vad har vi fler för ämnen? bild: mja... morgonen, sur å lättretlig. kommer dit me självförtroendet å tänker idag ska det gå bra... fan heller, ritar ungefär lika bra som en död grisjävel
Gympa går faktiskt ganska bra.. oftast..

tja, där har vi det.. jag suger helt enkelt ^^ får väl lära mig att leva me det eftersom jag inte kan plugga.. hur fan ska jag kunna få jobb? den tanken har slagit mig många ggr.. får väl jobba i stall eller nåt..

Imorn ska jag va me "gänget" (jag hatar att kalla oss de men vettefan vad jag annars ska säga?) på lördag ska jag va me Linda gummsen. på söndag vettefan.. slappa kanske.. hmpf. typiskt mig.. söndagar suger verkligen.. kanske kan lura me mamma på en shoppingtur ^^ .. jao jao.. måste gå  å duscha nu... men snopp! mitt huvve värker :/

Pussbajs




Kommentarer
Postat av: Martina

Tove det kmr gå jätte bra, du måste bara liksom tro på dig själv :D Jag finns här om du behöver prata, älskar dig gumman min

2006-03-10 @ 14:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback