okej..

..jag mår bra nu, jag äter.. Men sluta bry er .. jag förtjänar det inte..

Jag orkar verkligen inte skolan! Jag suger så jävla hårt så det finns inte! ALLA verkar ju fatta precis allting! jag fattar inte ett skit, ingenting! Biologiprovet kommer gå så dåligt så det finns inte! asså fan! jag hatar mig själv. Önskar att jag va lika bra som alla andra. eller att jag åtminstone kunde plugga, att jag fattade hur man gjorde för att LÄRA sig saker. men jag kan tydligen inte de.. är inte bra på nånting :/ å säg inte att "du e visst bra på nånting" för att va snälla. vad ni än säger så vet jag att det jag säger är sant. Vet att ni har tröttnat på mig å att jag alltid klagar på mitt sugiga liv å att jag alltid mår dåligt.

Martina, du vet att jag älksar dig hur mkt som helst! ( men va fan, hoppas du tycker om mig oxå fast jag inte kan stava till ÄLSKAR! ^^)

Kommentarer
Postat av: Klara

helt ärligt så vet du att det inte är sant,du ÄR faktiskt bar på det mesta sådetså,du är den enda som inte fattar det =P

2006-03-07 @ 19:14:29
Postat av: Martina

Aaaw Tove jag älskar dig med, även fast du inte kan stava till älskar xD Desutom Tove jag är inte heller bra på nånting men det är dfr jag har valt en linje som inte är så hård ^^ haha, men om vi två hjälper varandra så kanske vi kan klara det tillsammans :) eller hur? :)

2006-03-08 @ 08:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback