Orka

Jag orkar inte ha kentlåtar däruppe längre.. Jag är glad för tillfället ;)

My dear friends Martina, Linda å Maria <333 You make me happy ;D Asså Linda du har ADHD!!! hahaha xD Lägga sig på golvet å garva så man kissar på sig, gå in i väggar å tak?!?! x) Älskar dig ditt sepe!

Är med Martina nu! haha vi har as-kul på kamrat x) finsomfan blockade mig på msn för att jag inte kom xD inte mitt fel ju :( han sa att ´han kom ju! hahahahaha.. Har saknat dig Martina min flum-vän. Ska vi slå klottrarna imorn? ;) gahah! Jag tkr att jag är het i din väst på din jacka xD pusspusspuss smalis!

Åt grädde idag! e man inte bra eller? jag kommer bli fet x)




Kommentarer
Postat av: Martina

Vi måste få tag i klottrarna ;) haha Det var värsta länge sen vi var så där flummiga tillsammans har saknat det :D Pussbajsälskardej

2006-03-03 @ 15:19:25
Postat av: Lollo

det låter bra att du är glad! då blir jag också glad hehe kram

2006-03-03 @ 20:12:06
Postat av: Lollo

det låter bra att du är glad! då blir jag också glad hehe kram

2006-03-03 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback