Pour que tu m'aimes encore

Yo.. Palla sova.. föredrar datorn ^^

Snackar me värsta idioten på msn, haha.

anw. Är pigg... sitter å tänker på dig å hur jävla underbart allting skulle vara om du fanns här hos mig .. om du låg i min säng å jag låg breve dig. Kunna känna hur du andas, höra dina hjärtslag å ligga tätt intill dig å bara känna att du finns där :( JAG ÄLSKAR DIG!!! orkar inte med denna eviga smärta som aldrig försvinner... jag saknar dig så mkt så jag vet inte vad jag ska göra. Vill bara hoppa ut genom fönstret ner på stenarna för att slippa tänka på dig. SÅ JÄVLA MKT ÄLSKAR JAG DIG! att jag inte ens står ut med det!! Faaan (u) 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du måste sova speciellt nu i tonåren:P annars far hormonerna i kroppen. älskar dig.

2006-03-16 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback