Det lööser saj, det gör det alltid (:

fan vad bra man mår av att lyssna på timbuktu! han är en bra kille ^^  just nu har jag precis duschat, annars gör jag inget speciellt. Funderat lite på om jag ska komma till skolan imorn. Jo det får nog bli så. Bara för det kom jag på att jag måste in på eniro å fixa vägbeskrivning till frissan ;)

Red maja, förut. Vi hade hoppning. Fitta vad dåligt det gick. hon är fan för stor för mig :( först va jag uppsatt på Mullan, ja ba: jag vägrar att hoppa henne :P men jag kanske ksulle gjort det ändå? hon är åtminstone lagom stor å lagom TJOCK! till skillnad från en viss annan man red idag :S typ rund som en köttbulle x)

Dagens roligaste: musiken..
Dagens citat: Vart ska pittarna vara nånstans? /mamma. (hon menade små spikar :P fast hon fatta inte själv att hon sa nåt som kan misstolkas. Idiot x))
Dagens låt: Det löser sig - timbuktu
Dagens irritationsobjekt: kuratorns ring x)
Dagens sötis: Felicia. Hon rymde å kom hem till oss, hon kom in genom dörrn, hängde jackan på en krok, ställde skorna fint och började lägga alla leksaker som axel dragit fram på sin plats ^^ så gulligt :P

jao jao. Jag ska till stan med Emma i helgen nån gång (: är affärerna öppna på torsdag?! borde dom väl va hallå? annars fan :P ska dra till eniro nu å sen ska jag sova. Kram å puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Naw..Felicia är så gullig! Hehehe vi ägde alla andra på att sjunga på musiken! Låten var den sämsta jag hört på länge btw

2006-05-23 @ 15:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback