Det vackraste jag vet är att se dig när du sover..

hej, är hemma idag. Det är fett skönt. egentligen borde jag inte sitta vid datorn för då kommer säkert mitt huvvevärk tillbaka. Vaknade halv 7 å kunde inte somna om för det gjorde så ont :/ men sen gick jag å la mig igen vid halv 8 å sov tills nu. nu mår jag faktiskt ganska bra ^^ tror jag ska baka nånting snart . jammi.

satte just ihop min snurrstol. shitt blev värsta svettig :P det var inte speciellt jobbigt egentligen x) ..funderar på att vara hemma imorn oxå.. man får ju passa på när man har chansen. *-) vi har väl ändå inget viktigt imorn..? aja, vi får se ^^  JUSTEJA, måste ladda min mp3..vänta lite..SÅDÄRJA :P

kanske går ner till Åsa.. men då måste jag byta om.. har förstora långkalsoner å en av brorsan t-shirtar x) menmne.. vad ska jag baka.. kanske kladdkaka fast det gör jag hela tiden..hm.. såndär rulltårta med smörkräm i! :D fett gott.. fast nej förresten. jag kan inte göra det själv när man ska sa själva kakgrejen som ligger på ett smärpapper å vända till ett annat smörpapper :P vafan. får kolla i nån kokbok.

fyfan vad tråkigt jag har. dfr jag sitter å diskuterar med mig själv.. jag är ensam :( :P ööh, vet inte vad jag ska skriva nu.. Hejhejhejdådådå

Kommentarer
Postat av: carrooo

haha ^^ baka på du ! :P det är trisst att vara hemma alldelse ensam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback