En lögn för mig, en lögn för oss som väntar

Häjsan. Senaste timmarna har jag provat lite gamla kläder. Kekat stuvade makaroner å falukorv, byggt torn av mjökpaketen med borsan av mjölken som mamma köpte. 6 på rad fick vi upp sen rasa de. Jag tror jag ska ner till Åsa snart. Det var tydligen nån fotbollsmatch. Kändisar mot VM-laget 94. haha. Kan bli rätt kul. Asså kändisarna har vart på träningsläger  rätt länge å dom va rätt bra på fotboll innan. hehe. men men.. har annars inte gjort nånting tror jag.. provade min klänning igen.. :P hade tråkigt. men men.. ska dra. Pusshej

Kommentarer
Postat av: carrooo

thihi ^^ Snaart är det VM :D

Postat av: Louise

Jag tycker tomaterna ser ut som tomater:P

2006-06-01 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback