en ny värld

jahapp, idag har man vart i enhörna å upptäckt en ny del av världen ^^ var hemma hos Felicia.. hon om nån bor verkligen på landet! hennes grannar är höns XD
först var i södertälje centrum, haha. vi kolla i affärer. det finns så få där så vi var tvugna att kolla i alla två ggr typ x) nej men bara hm å vero moda va vi i två ggr. sen åt vi på donken. jag äter där hela tiden. fan va gott de e ^^ hemma hos henne kolla vi på film sen lekte jag lite me hennes lillasyster. men jag fattar typ inte vad hon säger x) så jag ba: mmm, vad bra å lite sånt :P sen satte hon sin docka i en stol så den välte å dockan typ ramla i golvet, då började hon as-garva :S haha. hon va lite rolig.
åkte buss hem, fook va långt. fast egentligen  bara en halvtimme men iaf ^^ jag glömde r2d2 hemma så det kändes aaap-långt.
vet inte vad jag ska skriva. ska kolla film snart :P hejdå ^^

Kommentarer
Postat av: Touya

Jag har väldigt svårt att läsa din skrift. Hoppas du hade trevligt med den där Felicia (Är hon snygg? :p) , Aja det finns inte så mycket att kommentera så jag fyller bara ut skriften med nonsens , Väldigt likt det jag gör just nu för att vara ärlig.

2006-05-26 @ 00:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback