Faaan!

Jag vill inte, det kommer inte funka. Aldrig i livet. Jag kommer inte göra det .jag skiter i det. fan. Egentligen vill jag. Men ändå. Det kommer bli för mkt. Jag kommer bryta ihop och allt kommer bli kaos. Nej, jag gör det inte. För allas bästa.

var i helvete är alla nånstans? på landet .. åhh åt helvete med alla landställen :P



Ellinor, jag önskar jag kunde vara hos dig nu. Finns här hela tiden. Fan vad jag bryr mig om dig gumman. Gör allt jag kan för dig. när vi ses jag lovar, jag krama dig i en evighet!

Kommentarer
Postat av: Touya

Jag undrar också vart alla är..... Jag har typ bara sett Danne online idag , Jag är här i alla fall! inte för att jag är så rolig att prata med, men ändå :o.

2006-05-27 @ 01:53:50
Postat av: Ellinor

Tack :)Du betyder så jävla mycket! Tack för att du finns.

2006-05-27 @ 10:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback