Good morning

Vaknade typ nyss. Jean är här låter det som. Jag vågar inte gå ner ^^ tänk om han börjar prata med mig, jag ba: eeh.. haha :P jag kan fan inte snacka engelska. :P än mindre franska elller vad han snackar för språk ^^ men men.. snart ska jag åka med pappa till moraberg. Mamma hade åkte dit utan mig. Fan va sur jag blev när jag ringde till henne å fråga vart hon var. .hon ba: jag är i moraberg. jag ba: men vafan jag skulle ju följa med!!!!! hon ba: men du sov ju.. VAFAAN jag kan ju inte direkt tänka i sömnen ba: nu måste jag nog gå upp för jag känner på mig att dom ska åka snart.. ÅÅHHH.. hon SA igår att hon skulle väcka mig först. PUCKO

nu ska jag kanske dra mig ner :P awh läskigt :P haha . Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback