I'd be in trouble if you left me now

Jag vill inte. Inte nu. Jag orkar inte gå igenom samma sak en gång till. Jag trodde det var bra nu. Så fan heller. Tillfällerna blir fler å fler med allt kortare mellanrum. Snart kommer jag sitta där som en patetisk jävel med ett rakblad, ingen ork att kämpa för att må bra. Jag har fortfarande orken. Jag ska fanimej ta å använda den till att komma uppåt! Det ska inte få gå neråt. Jag pallar inte det. ..

vakna halv elva att jävla solen. Vill ha en gardin eller nåt till mitt lilla fönster. åkte till ikea å köpte databord. Men får inte sätta upp det förns jag har gjort uppsatsen om genetiken. FITTA! jag orkar inte göra den. Pappa får värsta dampet. För att jag inte går på simningen å för att jag inte pluggar å inte städar rummet å inte hjälper till hemma. Nån beröm är tydligen för mkt begärt. idiotjävel.

jahapp, skola imorn då. Jippi! längtar verkligen..inte. ska visserligen till kuratorn men jag kommer inte kunna säga som det är.. lyssnar på desperado. Fasen vad den är bra (: gud vilket deprimerande inlägg. haha. nu skämms jag för att jag bara sitter å klagar. Herregud jag har en familj, kompisar å ett hus att bo i. öBorde vara hur glad som helst ju. vafan. å så klagar man ver skolan? Vi har åtminstone fått möjligheten att gå i skolan (vi t.o.m. MÅSTE) borde vara tacksam för det. helvete då. borde verkligen ändra på mig å inte vara så jävla otacksam å bortskämd! jisses ^^

måste nog börja plugga lite nu. Hur det nu ska gå till?! just nu är jag så satans PISSED så jag kommer inte kunna koncentrera mig.. aja, ta några djupa andetag :P baajskorv (SÅ moget) jag är väldigt omogen har jag kommit på x) haha, det är lite kul. Men jag kan faktiskt vara mogen pm det behövs. aja, nu dampar pappa.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Louise

Känner igen mig med det där om pappor..det är så svårt att ta tag i saker.. men det går..tänk bara på när du gjorde hinduismen..försök att bara göra det:P finns inget annat sätt..bästa sättet att spara tid på är att göra nått av den..men ibland kan man faktiskt få lata sig..det är du värd! kram på dig gumman och tänk inte så mycket :P fan va skönt det skulle vara med ett minnesåll, det där som dumbledor har..

2006-05-21 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback