Love lifts us up where we belong

den låten är så bra! egentligen har jag ingen ork att skriva blogg men vafan ^^ nu gör jag det ändå. för mina kära läsares skull som inte verkar läsa längre?! utom EN person. Läser man kan väl åtminstone skriva en liiiten hälsning? ;)
anw, idag började vi 10 över 8 >.< faan va jobbigt. språk-morgon, trist. haha, joakim är fan rolig x)
efter skolan åkte jag å red. Det var roligt (: Linda, jag älskar dig fett mkt! du får en verkligen att garva. å inte lite heller :P maahaha x)

Jag har faktiskt inget skoj att berätta men jag får väl ta några dagens iaf (: Imorn ska jag träffa Emmson  btw.. nervigt ^^

Dagens roligaste: Åsas pappa tror ja :P "jag hörde att du va mobbad av dina elever" ^^
Dagens citat: låt å tråk rimmar ju /Tove.. (jag sa det just när jag prata med mig själv :S)
Dagens låt: first day of my life - Mel C
Dagens tråk: Marre ^^

hejdå barn (Klaras Pappa)  :D


Kommentarer
Postat av: carrooo

Nej han sa " jag hörde att du var mobbad av dina elever LOSER :P " haha var bara tvungen x)

Postat av: Piff

låt och tråk rimmar ju inte alls,eller det kanske var det roliga ^^

2006-05-19 @ 19:54:54
Postat av: Ellinor

Okej, kanske lite efter. Men jag läser så jag skriver en liten hälsning. x)
Hej, jag har läst?

2006-05-21 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback