Nya skoor

hej. köpte nya skor idag. Eller jag fick dom på köpet när mamma å Julle var på skopunkten ^^ typ hööga kilklack. Rätt enkla. Några bruna remmar där fram som korsas lite å ingenting bakom hälen å de :P men när jag använder dom blir jag skitlång (: men jag ska ha dom i kroatien i sommar (: jag skulle ju egentligen utomlands typ nu men när pappa fick veta att jag hade massor att göra i skolan sa han att vi inte kunde åka :@ baajsa.
Asså jag nyser hela tiden! fett irriterande. Dessutom har jag ont i halsen. Jag kommer bli sjuuk! YEES då slipper jag skolan (: hoppas jag är sjuk på måndag för vi har bioligiprov å jag glömde boken i skolan =P men det är så trist att vara sjuk ändå. kanske åker till stan å kollar runt lite x) nej men.. får väl sitta vid datorn. åh shitt. men men.. bara en dag ju. ^^
har inget att berätta precis. åt just tortellini (: namnam

aja, skriver mer senare. KAN NÅN LOGGA IN PÅ MSN ?!? :P Kram å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback