saknar dig som fan

HEJHEJHEJHEJ
Jag måste ha nåt att äta men vi har INGENTING! det är äckligt att äta för mkt råa tortellini. Jag tror jag ska gå ner å laga mat.
Var just ute me Martina å Lollo. Vi åkte till östertälje för att köpa godis i en sån där aoutmat men den va typ paj :( då stoppa jag en pinne i näsan. den fick plats. det va coolt :D sen slog vi oss själva i huvvet med den. man kan säga att jag å Martina är snorsystrar. yeeaah
innan jag gick ut satt jag hos Åsa.. Felicia försökte dregla på mig. jag sa att hon var äcklig. då börja hon dregla ännu mer å byggde en koja med sin filt som vi skulle vara i.

nu har jag vart å kekat. Glass. vi har ingen mat hemma. jag menar det. verkligen INGENTING: gaaaah. annars gör jag ingenting. lyssnar på musik. funderar på att kolla nån film men då blir man så trött. tror jag ska logga in på nåt forum.

öhöhm.. jag vet inte vad jag ska skriva om. jag är säpä. Jag saknar dig, jag vill vara i din närhet. bara då jag är trygg.

balla balla. hej. goddag. jag är seeg. alltså i hjärnan. (jag vet inte vad jag har gjort men min hjärna har blivit skitseg på senaste tiden) skumt. å just alldeles nyss hickade jag en jätte stark hick. det var konstigt. hypernervokustiskadiafragmakontravibrationer :P det måste vara svenskans längsta ord. kom på nåt som är längre...  bla bla. Tystnad, tunnelavfart

du är värd att dö för. 747 ^^

Hejdå (:

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Superoptimopsisktoppibangfenomenaliskt. Okej, kanske inte ett riktigt ord, men det finns med i en sång. ;S Och det var nog inte längre heller. >..

2006-05-25 @ 09:09:57
Postat av: Andreas

ohhh yes!
härligt ord, men om du va med martina igårkväll och ni skulle o handla i automaten, då borde du ha varit där då me. Men jag såg dig inte, fast jag ville iof bara där ifrån. Hatar kvällar i centrum.

hare..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback