svenska hjärtan

Jag vill, vill hela tiden.. men har man lovat så har man.. Jag vill inte svika dig igen mamma. Du tror på mig. Jag kan fan klara de.. jag är inte så jävla klen längre..

Ännu en dag har runnit förbi. jag har inte så mkt att skriva. Känner mig något seg i hjärnan.  Årets första dopp idag. Tanken var ju att vi skulle ta en promenad till barrtorp å bada fötterna men jag å Klara fick en knäpp, klädde av oss alla kläder å hoppa i. Det var ganska kallt men inte JÄTTE kallt. Väldigt uppfriskande :P faktiskt. Sen tänkte jag å Lollo bada efter skolan men jag ångra mig. Man får väl börja med en mjukstart ^^ åkte med Klara å kolla på balklänningar. Hon köpte ingen .. men men. Det var roligt ändå å jag åt kulglass :D Mango, melon å choklad.. MM!

Sen kom jag hem å såg att kaninen hade rymt IGEN! först lyfte jag upp den normalt men då fick jag massa rivsår så sen fick jag bära den i nackskinnet å under rumpan. Känner mig skitelak men jag var ju tvungen :( å enligt dom flesta så SKA man bära dom så men det ser ju så jävla hemskt ut :( usch. Gör det helst inte onödan men men..

Annars har jag väl inte gjort nåt speciellt idag..har heller inga tankar att dela med mig av. Kanske sen. Som sagt min hjärna går på lågvarv och jag orkar inte tänka. Hejdå (:

Kommentarer
Postat av: carrooo

MM glaas så mumsigt ^^

Postat av: Piff

tror på dej gumman (L)

2006-05-11 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback