vfr ska jag berätta när du inte bryr dig?

Åhh, jag ORKAR inte skolan. Jag gör verkligen inte de! Skiiiiit! jävla ångest.. så fort jag ska göra nåt som har med skolan att göra å blir jag som handlingsförlamad :(  Jag VILL få bra betyg på uppsatserna. å jag vet att jag kan skriva.... men jag orkar helt enkelt inte! Blir bara illamående å skit så fort jag tänker på allt jag måste skriva :( fanjävlaskithelvetesfitta!!!

Anw. skit på skolan.. var med mina älsklingshomies igår x) Det var rätt kul :D haha. fast dom som hade gjort brasan sög ju på de där! å jag å Josse ska stämma dom där som gör plasthammare. Går ju fan sönder! ska man inte kunna slåss med dom utan att luft pyser ut? Dyr skit! Sen gick vi hit å åt macka. Patrik å Klara sov här. varmt ^^ men men.. det var mysigt ;D haha.

Dom senaste timmarna har jag spenderat med carro å lollo. Vi bakade kaka, åt hamburgare å spelade lite tv-spel. eller jag kollade på :P det var trevligt ^^ Å jag har bestämt mig för att köpa guldkortet på grönan men jag ska be pappa sponsra mig ^^ .. hum.. antingen kommer han säga: ja, det kan jag göra så du slipper slösa hela ditt barnbidrag.. eller: Är du knäpp? ska du slösa bort pengar på sånt?! .. hehe

Jag hade tröttnat på James Blunt men jag har börjat lyssna lite igen (: fast nu lyssnar på jag Hero me Mariah carey.. jag gillar texten ^^

men men.. om en stund ska vi dra till pizzan! jag är inte så hungrig faktiskt. Kan beställa en barnpizza, inte för att jag kommer orka de heller men ändå (: Pizza e gott... åh nej.. nu kom jag tänka på skolan igen. *ut ut ut ur mitt huvve* ;P pff.. ska nog sluta skriva nu.

Puss å kraam <33 Älskar mina babes meest <33

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ska också stämma dom jävlarna!! fii fan vilken skit...håller med om att skolan suger kraften ur en..jag måste fundera lite till på ifall jag ska köpa guldkortet..tror faktiskt jag ska det man lever ju bara en gång och man lär ju inte uppskatta grönan så mycket när man blir äldre iaf inte lika mycket som nu..ha det bäst sötaste! @--))--- (blomma)

2006-05-01 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback