Det du tror är perfekt för mig.

go morron :P
Idag vaknade jag vid 1..då åt jag frukost (oboy å grädde<3) sen duscha jag en halvtimme, gjorde läxa, lyssna på kent, satt vid datorn å kolla på snobben med fia, hon kom inte i mitt rum å sa: Kolla på snoppen kolla på snoppen! haha :P
Vet intte rikgti vad jag ska skriva. e rätt trött. Somna halv 6 på morronen x) vid fem ska nåra komma hit å checka film.. jag kommer somna :P
e hungrig.. pappa gick ner till åsa för morfar kommer å dom ska fika men jag vill inte umågs med pappa för han e jämt så jävla sur. Så jag sitter här istället å tråkar..
men men... Angel du har finaste namnet<3 loveu. nu ska jag dra. pusshejs

Ni gör mitt liv värt att leva..

Kommentarer
Postat av: JACK

TOVE JAG AHR EN SKIT MYCKE FINARE BAKDEEEL ÄN DEJJJJJ

2006-11-05 @ 16:33:34
Postat av: Klara

såfan heller jack!!, toves e finast =D. naaw små barn är så gulliga =) Puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback