Hoppas du har det bättre nu..

Hej..
Idag i skolan var det sjukt tråkigt. Garvade typ bara en gång eller nåt å de va när jag, klara å steffi gick ut från matsalen så råka jag slå i min armbåge i ett metallställ där man lägger papper å sånt så de lät värsta högt xD det va nog inte så kul egentligen så jag fatta inte vfr jag garva åt de x) fast det som e bra med att ha tråkigt i skolan är att man kommer ihåg de få saker  som är roligt ^^

Vi hade ingen svenska eller kemilabb ås vi sluta vud tre eller nåt. Då åkte jag å Steffi hem till mig å chilla lite å jag visade min balklänning, Om man säger så här, min "tröstätning" har gett resultat xD fast det kan oxå bero på att min mage har vart lite svullen dom senaste dagarna pga ..ja lite olika orsaker ^^ :P

Sen åkte vi till stallet å jag red Norson, han e inte liten kan jag säga x) jag e ju van vid lilla Mullan...dom e typ varandras motsatser ^^ eller inte riktigt för båda e pigga som as :P As var ingen bra jämförelse kom jag just på men skitsamma.

Vid halv 8 kom jag hem keka lite snabbmakaroner och majs. Asså jag e aldrig sugen på varm mat längre. Vill bara ha flingor, sallader osv mackor oxå men jag äter faktiskt flingor till frukost. Har tröttnat på vårat bröd.. de e skumt. ÄLSKAR fan flingor å mjölk. Helst havrefras eller Cheerios(kan inte stava till skiten men jaja). Tror jag ska be mamma köpa risgrynsgröt i sån där plastkorv, MMM! älska<333 snabbt, gott å billigt. hihi.

Ser ni att jag gör styckeindelningar? haha. Kom på att det kanske inte blir lika jobbig att läsa då med tanke på att jag flummar rätt mkt :) Nu har jag faktiskt inte så mkt mer att berätta. Ska till stan imorn med steffi å köpa skor :P asså jag borde verkligen inte köpa fler men detta är dom sista jag svär. Kanske inte ens köper dom. Hoppas jag kan hålla mig "/ haha pappa kommer bli lite sur lixom... men men shit happens :D vad har man pengar till om inte handla för dom?

Nu ska jag pysa! Puss&kram ha det super! *poff*

Kommentarer
Postat av: Lollo

Holla mi amiga.. typ.. vad duktig du är som styckeindelar det hjälpte faktiskt :) låter som att du hade en lika seg dag som jag..men men så kan det va..ha det bäst poodel!

Postat av: carro

Thahah håller med dej det där med pengar ^^ liksom vrf spara? då är det väl inge ide att ha pengar överhuvutaget :P
Puss

2006-11-08 @ 14:31:24
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Klara

Risgröt i korv är faktiskt gott =). men jag minns inte att du slog i armen *-) scumisch..hehe,puss

2006-11-08 @ 22:08:31
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback