I do, truly love you.

Hej!
Nu är veckan snart slut äntligen. Kraften den här veckan har kommit från längtan till helgen ><
Idag fick vi tillbaka franskaproven, fick 11/41 ... å jag FÖRSÖKTE verkligen! Men hon sa att jag skulle försöka lite till å om jag kände att jag verkligen inte kunde hänga me så skulle jag kunna få börja på steg 1... bara det att jag tror inte pappa kommer gå me på de.. "/ Han borde va me på franskan nån gång så han ser hur svårt de är.. fast nej förresten jag vill inte ha honom där ^^

På gympan hoppa vi hopprep å spela bandy, det va sååå tråkigt >< fyfan.. Sen åt vi lunch, äckelsoppa å bröd. Sista lektionen hade vi medicin, då arbeta vi i grupper om ett "fall" Kerstin som kissar onormalt ofta å sen får feber ^^ Jag visste fårn första början att det var cystit men man var ändå tvungen att hålla på med frågetställningar å bla bla så vi var kvar typ en halvtimme extra för att bli klara. å en sak till (jag måste skryta lite att jag var smart idag xD) JAG va den enda i min grupp som visste vad urinträngning va :P (betyder kissnödig för övrigt xD) moahaha. 

När vi äntligen åkte hem vare typ nästan mörkt å bussen va försenad så tåget kom preciiis samtidigt som bussen så jag åkte till tumba ist. Där gick jag å Rebecka till In å finn, asså dom har skitfina saker där (AS-FINA ljuslyktor oxå lollo ;D) ska dit nån dag å köpa en tror jag. å massa billigt shampoo har dom oxå (typ elvital å allting, hårmousse me ^^ ) Typ 25 spänn för de.. kostar ju typ 50-60 i HM .. så de e coolt. Å jaaa.. måste dit asså tihi. Vid 5 var jag tillslut hemma då gjorde jag klart kemiläxan, åt spagetti å köttfärssås å NU sitter jag äntligen här, lite senare än vanligt :P

Det var typ min dag de. vädligt intressant. Saknar verkligen nian. Jag å Ronja prata lite om de på tåget idag. awh de va tider de </3 men men, life goes on. Puss på er!


You bring me back again, back under the stars, back into your arms..

Kommentarer
Postat av: Eva

ja tycker du ska byta till steg 1, de blir inte lika jobbit eftersom ju kan redan ju å du kommer få fett ra betygg oxå =P. fast om du verkligen vill så går de nog å läsa 3 me. gör som du känner för.. strunta i din pappa... cooolt vi hoppa oxå hopprep på gympan, man får ju värsta träningsvärken ju :P
puss på de gums

2006-11-09 @ 20:39:16
Postat av: Anna

Innebandyn var rolig!

2006-11-09 @ 20:46:59
Postat av: carroo

åhh vi jobbar oxå med fall i skolan fett skööj:P thhih saknaoxå uscfan vabra man hade då =)

2006-11-10 @ 13:09:34
Postat av: Louie

Såg ljuslyktorna billiga ut för i sånna fall vill jag inte ha dem:P men jag får åka dit och kolla nån dag. Jag ska lätt börja använda ordet urinträngning. men om man ska säga jag är pissnödig säger man att man Har urinträngning då? Puss på dig gullet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback