I just can't belive that it's over.

Hejsan
Jag sitter här med fetaste huvudvärken och skämms :P vfr skämmer jag alltid ut mig för? Jisses.. idag har jag iaf fikat med Carro. Sockerbulle och pucko.. Sen gick vi till konsum å köpte glass, haha. gick hen till mig å var allmänt döda. vi låg på sängen å lyssna på musik.. det var lite ttrevligt,

Igår var vi hemma hos Danne. Vid 2 eller 1 eller nåt gick alla hem men jag borde ha stannat längre men Adam å Jalle skulle gå hem å jag ville ju inte gå hem själv. men de va lite kul. Jag gick mitt i bilvägen, kolla upp i himlen å sjöng. Sen trodde jag att en gatlykta var månen :O asså de hemska va att jagv erkligen trodde det!! shit asså. Men ivf. Jalle följde mig hem, det var hygglit<3 annars hade de tagit en stund :P När jag kom hem fick min brorsa hämta vatten å macka till mig XD fyfan vad pinsamt!! Jag döör.. men men shit happens. nu ska jag dra å kolla på film.. pussbajs

Kommentarer
Postat av: carro

Hahah x) usch man mår alltid dålig på söndagar efter typ alla fester :P lite roligt är det där med lapman HAHAH
Puss love you

Postat av: Louise

naw stackare men jag tycker mer synd om mig som missa allt. fan två dagar i rad! jag har typ aldrig varit full med dig ..lite tråkigt:( fast kanske tur:P pusspå dig gullet!

2006-11-19 @ 21:20:55
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: Klara

Du var jätte söt =), haha jag gav killarna order om att ta hand om dig ordentligt ;). puss sötnöt (L)

2006-11-20 @ 14:25:49
URL: http://Urkbulle.blogg.se
Postat av: Louise

ja lätt eller inte direkt att vi kan ta med sprit upp dit fast vi kan ju snylta av andra om vi hittar nå folk.. jésus..

2006-11-20 @ 20:13:09
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback