Jag behöver ingen hjälp

Hej!
Är äntligen hemma! Igårkväll var jag hemma hos Nattie, det var nice. Fast sen på kvällen palla jag inte gå hem så jag sov över där. Sen på morronen kom jag på att jag skulle åka till stan med eva. Så jag drog hem, sminka mig å sånt där crap. åkte till stan. När vi hade vart där ett litet tag mötte vi klara å lollo. Så vi umgicks med dom sen resten av dagen. Efter ett tag böjra de snöa å blåsa som fan å de va skitroligt :D Sen efter några timmar hade de snöat så mkt att de låg värsta lagret på marken å de va såå kul alltså :P haha. Men sen skulle vi åka hem med tåget å de tog typ 2 timmar eller nåt! Fett jobbigt. Asså jag fattar inte hur svårt de kan va ? Så fort de börjar snöa lite blir det feta kaoset?! Det snöar VARJE år för i helvete! åh så jävla irriterande.  Men sen kom vi hem till rönninge iaf. Då gick vi hem till eva å baka bullar :P å kolla på bonde söker fru :) Jag fattar inte att Martina åkte hem!! :( så dåligt... men jag vill iaf att marcus ska bli tsm med magda. haha.
aja.. nu orkar jag inte skriva mera.. Pusspuss

Don't worry baby, just call my name, I'll be there in a hurry, you don't have to worry

Kommentarer
Postat av: Klara

Åååhh bullar är såå gott ,särskiltdom vi bakar =)puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback