Jag glömmer bort att andas

Eyyyy
Idag försovde jag mig en och en halvtimme men pappa skussa mej till skolan så jag kom bara fem minuter försent. Vi hade medicin å sen matte. Sen åkte hela klassen in till stan och åt på kinaresturang det va skiitgott! fast vädligt mättande var tvungen att gå å spy på toan efteråt, haha nej då XD När vi hade kekat å klockan va typ 1 slutade vi. Då gick jag, mickis, steffi å jocke runt å glodde i affärer. Vi va inne på buttericks värsta länge å prova massa fula saker :)
Efter ett tag drog steffi å jocke. Då tvingade jag med mig mickis överallt, ´men jag vet att hon tyckte de va kul innerst inne för hon tycker om mig så mkt :) Det va roligt på weekday iaf för jag provade ett par skiiiiithöga byxor! asså jag svär på gud dom va så jävla höga XDD hahaha. Det var riktigt kul. Hon köpte ett par förresten (inte dom höga asså :P) ett par svarta med gröna sömmar. satt värsta snyggt *avis* :P Inga brallor sitter snyggt på mig längre. Antingen får jag banta en halv strl eller bli en halv strl tjockare <.<

Vid 4 åkte jag hem med lollo, mickis vägrade vänta så hon tog ett tidigare tåg. men jag å lollo hade skitkul =) Först på pressbyrån köpte vi varsin bulle sen när vi kom till rönninge köpte vi typ 5vaniljhjärtan. men vi åtr inta alla då såklart :P Efter ett tag kom Dan och Patrik. Dom va värsta shyssta å Patrik hade rätt snyggt hår måste jag erkänna :) fast han sa det fulaste skämtet!!!! Typ att lollo sårade honom så att han började smula eller nåt (han e ju Kakan ;D) hahahaha sååå dåligt :P men men, sen gick alla hem till sig å nu sitter man här igen.
ska nog.. kolla på tv eller nåt. Pusspuss på alla

Vi är människor, inga djur

Kommentarer
Postat av: carro

Vi är människor, inga djur- Nhää :O det visste jag inte :P (ironi) thihi Lollo och kakan blir alltid typ sura på varandra :P

Postat av: Tove

nejnej dom bråka inte :P å typ alla säger att människor ÄR djur såå..

2006-11-13 @ 19:04:38
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Louie

Det var jättemysigt att fika med dig och jag vill bara säga att du ger mig självförtroende för du är alltid så snäll:) Jag gillar dig gumman! Du har skönaste humorn ever!

2006-11-14 @ 17:57:16
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback