Jag ramlar av sängen och druknar i tankar

Hejsan, måste säga att allting känns ovanligt bra och "ostressigt" nu. Kanske säger man chillat om man är dagens ungdom som jag :P .. Pratade lite med Steffi om matten å altt crap. Trodde inte det skulle kännas så stor skillnad att bara prata om det faktiskt. Får väl börja prata ut lite oftare. Jag tror att jag kommer kunna lägga mig ikväll utan ångest, känns riktigt bra! Men vi bestämde att vi skulle stanna kvar i skolan lite oftare och plugga. Så idag satt vi kvar en och en halv timme och plugga engelska. Har nämligen prov imorn,. känns som att det inte kommer g åså bra. Man ska skriva en uppsats om skolsystemet i england/usa. minns inte. Det är jättemånga knäppa ord som jag aldrig kommer kunna stava till. Eller ens komma ihåg. Men det andra är iof ganska lätt så får väl satsa på de.

Annars har jag väl inget mer att berätta om. Försov mig igen imorse som alla andra torsdagar. Sen jobba jag inget på matten (för att jag inte kan jobba i samma rum som Bernt), på gympan var jag inte med,. Men på sista lektionen, medicinsk grundkurs jobbade jag iaf :P Så dagen var inte helt åt helevet och vi fick gröt till lunch :D mums fillibabba! haha, mobbat ><

Nu ska man väl glo runt lite i cybervärlden och sen plugga engelskaglosor! ha en bra kväll, Puss&kram


Would you know my name if I saw you in heaven?

Kommentarer
Postat av: Louie

Jo det är väldigt skönt att få ur sig allt ibland... att skriva blogg är ju lite så fast man får ju ingen direkt respons eller ja kommentarerna men ändå..Hoppas det går bra på provet imorrn! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback