Jag såg en bild från mitt 90-tal

Tjenna (:
Jag sitter å kekar godis men nu mår jag illa >< typiskt mig.
Idag började jag halv 10 men jag råkade ändå försova mig, fast kom i tid! Vaknade 20 över 8 och skulle ta 9 tåget men jag hann faktiskt utan problem, duktiga jag. Fast det var iof lite onödigt att jag kom på den lektionen för vi hade kemi å skulle jobba med uppgifter i boken men jag bara skrev av alla svar i facit. rätt onödigt för man glr ju bara uppgifterna för sin egen skull men men.. Jag lärde mig säkert nåt ^^

Till lunch fick vi skitgod mat, köttbuillar med kryddad klyftpotatis (asså egentligen var det den vanliga potatisen som hörde till köttbullarna men jag brukar allti blanda :D) å brunsås å lingonsylt. de va mums fillibabba :D Efter maten såg vi på forrest gump fast hann inte seklart den här lektionen heller >< å på historian sen jobba jag ingenting.

Efter skolan åkte jag till in å finn ^^ köpte små glasbehållare för värmeljus i olika färger. Sen åkte jag hem med bussen, gick till konsum å köpte mitt godis å sen gick jag hem å satte mej vid datorn (:

nu har jag inget mer att skriva, pusshej

Kommentarer
Postat av: Klara

MEH det fanns ingen klyftpotatis när vi kom, du får inte äta upp min mat kvinna!:@ mummel...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback