We can make it if we try, just the two of us

Hejsan
Nu har man klarat av dag det är bra asså, nu förstår jag vad dom menar i alla låtar bär dom sjunger typ, man får kämpa för att klara av en enkel dag. Det är verkligen plågsamt >< Orkar inte med skolan, kan nån hjälpa mig?!?
Idag började jag tio över 8, det var jäävligt jobbigt eftersom jag somna vid 1 så jag sov typ 5 timmar >< Alldeles för lite för mig, jag låg å halvsov på franskan för vi kolla ändå bara på film å jag satt på kanten å pallade inte flytta mig. Hände nog inget spec i skolan. fick ÖG (över godkänt :P) på uppsatsen om vindkraftverk. Moaha. mitt första VG xD fan vad bra jag e alltså. Inte ^^ men men.. lessen pappa att jag kossar dina drömmar om en perfekt dotter men du har ju Julle hon lyckas nog bättre än mig. Jag bryr mig faktiskt inte om mina betyg lika mkt som du gör ^o) borde egentligen vara tvärtom? men aja. Så fort jag flyttat från detta hus ska jag köpa min toypudel<3 Längtar! måste komma på nåt gulligt namn, tror ja ska köpa en hane för jag vill inte att den ska löpa >< Ge mig tips på namn!!! (jag vet det är evigheter tills jag kommer få min älskling men jag har inget bättre för mig så jag kan lika gärna börja planera xD)

Beeejbi<33 Så Jävla gullig! We can make it if we try, just the two of us
































.................................

Kommentarer
Postat av: Louise

inte sötaste hunden jag sett men tillräckligt:P jag tycker du ska döpa den höm..Sigge eller Alfons eller Egil haha och du din pappa tycker inte att du är misslyckad eller så men han kanske tycker att du förtjänar bra betyg eftersom du är så smart men dt är fan inte lätt att orka med allting, jag gör det då inte..puss på dig älskling!

Postat av: Klara

gansak sör faktiskt,även om jag är emot pudlar =P. värsta bra med din uppsats,jag suger på uppsatser ^^ puss gumman(L)

2006-11-06 @ 19:31:37
URL: http://urkbulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback