Du är helig x)

Hejsan
Idag var jag på husarö återträff. Det var väldigt trevligt :)
Igår på dagen var jag ute å red med Klara. Jag red Alex han va jätterolig :D
Sen på kvällen lekte jag med martina, klara, lollo å eva. Det var roligt :) fast jag kunde inte sova sen för de snurra så jävla mkt å sen skulle jag upp klockan 9 oxå. så jag va rätt trött på återträffen :P
Vet inte riktigt vad jag ska skriva har inte så mkt att säga faktiskt. Idag ska jag va me martina :D å då ska jag oxå få hennes gamla mobil (haha du e så puckad son byter den mot ett par skor :S) aja inte mej emot :D å imorn ere skola "/ fick just veta att jag måste lämna in den där jävla skogs exkursionen imorn :S borde kanske göra den men jag vet inte hur jag ska göra de e de.. "/ jag har ingen sån där lista.. shiit,. aja får väl hitta ¨på lite. ärligt jag gör nog den nu :P Pusshej

Kommentarer
Postat av: carro

Blev ni fulla igår ? Ni tog väl inte min cider då ?
Pusss

2006-10-08 @ 17:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback