Du är så perfekt jag skulle kunna dö för dig

Hej
Idag gick jag upp 10 i 6 för att hinna duscha sen åkte jag till skolan med 07.33 tåget fett tidigt!! Först hade vi medicin det var intressant vi prata om hjärtsvikt tydligen det svåraste kapitlet på hela kursen (såg på cityakuten idag å jag fattade lixom vad som sa xD förut sá som bara massa ord som jag inte fatta å nu ba WOOW XDD) ivf. Sen hade vi matte å jag vi fick ett papper för å se ungefär vad för sorts uppgifter som kommer på provet jag fick ungefär 8 rätt av 20 det e ovanligt bra för mig :) Sen efter var jag hos rektorn å snacka hur jag skulle göra med matten, franskan å om jag överhuvudtaget ska gå kvar på natur.  Vi bestämde att vi skulle försöka hitta en sam. klass till mig. Men det va dessvärre fullt i alla på tullinge "/ Men yrkes å studievägledaren (TVÄRTOM JAG VET!) ska ringa till tumba å kolla om jag får komma in i sam juridik. jag sa att dom inte ville ta in fler men hon skulle säga att jag var en vädligt ambitiös elev å att dom verkligen gjorde en miss om dom inte tog i mig xD haha kanske inte så jätteseriöst men a^ja ^^ så hon skulle ringa te mej när hon hade fått reda på de. HOPPAS HOPPAS HOPPAS! då ska jag verkligen satsa på franskan när jag inte behöver oroa mej för matten så mkt. ivf..s

sen fick vi tbx naturkunskaps provet å jag fick IG "/ Men de va 8 stycken i klassen som fick de. 6 st fick G 7 stycken VG å 6 stycken MVG :P

Sen drog jag hem x) eller nej åkte till tumba å köpte prisent till brodern min (: sen åt vi paj på donken (ja å klara asså så nu har hon äntligen ätit de iaf^^) SEN åkte ja hem. å bla bla nu orkar jag inte skriva mer :P

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Klara

det var gotti paj =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback