En saga för bra för att vara sann.

Hej!
Idag var tåget försenat 10 minuter. Så när jag kom till tullinge stn fick jag GÅ till skolan. Kom en kvart försent. Till kuratorn asså så jag missa ingen lektion (eller de gjorde jag senare iaf men aja^^) Jag snacka me hon om lite all möjlig crap, hon e så snäll.. å på fredag ska jag dit igen ;) sen hade vi engelska å fick tbx vårt oförberedda test å jag fick 47 poäng, VG-gränsen va 48 -_- ngt irriterande ^^ Jag måste verkligen få VG på nåt prov eller arbete snart. Har fått IG eller G på allting .. aja förhoppningsvis får jag väl de nån gång. Sen hade vi bild det var tråkigt. Jag hatar bild. Till lunch fick vi välja på fisk å typ nån pasta å köttfärsgratäng. Jag åt den där pasta å köttfärsgratäng saken :P Sen testade jag att äta den med chilisås men de blev starkt  "/ Sen hade vi mentorstid å folk i min klass vill åka å spela painball. Kosta fan 250 spänn :S men de blir väl kul om man har råd :P köper hellre en ny tröja. Sen hade vi kemi å vi håller på med radioaktivt sönderfall. Det e rätt trist. Sen skulle vi egentligen ha svenska å sen kemilabb men vi hade ingen av dom lektionerna ^^ 

När vi skulle åka hem var bussen full så den bara körde förbi oss! SÅ taskigt. Så jag, klara å jack gick tsm till stationen. Det var jobbigt ^^ Å jack du ÄR konstig å du är INTE en tuff grabb å jag är INTE rädd för dig :P töönt! ^^ 
Senare åkte jag å red Mullan, det gick som vanligt jättebra å efter de var jag glad å babbla massa skit med Felicia gumman :) Har saknat dej. Sen har jag inte gjort så mkt idag faktiskt. 

Nu ska jag dushca! Puss&kram

SNART ERE LOV!!!!

Kommentarer
Postat av: Louie

gud va kul med paintball! fast jo rätt dyrt.. jag förstår mig inte på stark mat..det är ju inte gott när det bränner..det är ju en alergisk reaktion va fan! ajja pusspårej

Postat av: carro

precis håller med dej lollo därför undviker jag det ^^
hahah wiihooo vill ha höstlov :D thaha
Pusssss

2006-10-18 @ 15:42:45
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback