Go morron (:

Idag trodde jag att klockan va typ 12 när jag vakna så jag blev lite chockad för jag brukar inte vakna första gången SÅ sent men jag hade bara glömt å ställa om klockan så den va bara 11 ^^
Igår var vi hemma hos Carro alltså jag, klara, josse, lollo, adam, samuel å oskar. Fast lollo gick hen värsta tidigt :( då blev jag lite sad faktiskt :( Men sen däcka Carro så vi andra var tvunga att gå ut eller hur det va.. först sa carro att jag inte fick va där så då gick jag ut till gungorna å Josse blev värsta orolig för mig x) hon ba: Hur kunde ni bara släppa iväg henne så där??? haha :P Sen lite senare va vi tvugna att gå ut igen så då gick jag å klara tikll stn å de kom några killar å fråga om vi skulle med på fest men vi var inte så festsugna så ja ba: nee de e lugnt ;D haha. Sen var vi i stn å satt å frös på en bänk då ringde jag till Mickis å prata med henne i ca 20 minuter, hon har telia så hoppas inte de kostade för mkt "/ Men de va kul fast jag undrar om hon lyssnade på mitt svammel ^^ Sen kom aldrig Josse å Oskar som dom sa att dom skulle göra så vi gick hem till Carro igen å hämta dom.- Sen när vi kom tillbaks gick vi till den där saken med värmeb'nkar å de va så skönt att jag somna :P Sen gick jag hem å de va sååå skönt å komma hem i värmen å till maten<33 haha ^^ Idag har jag inte gjort så mkt, ätit frukost typ.. nu ska jag klä på mig å sminka mig åså...eller ska nog duscha oxå ^^ Pusspuss

Tiden läker inte alla sår, den bara döljer dom

Kommentarer
Postat av: carro

jag sa aldrig att du var tvungen att gå ut :S vad äre för sörja jag hör .? jag ville att alla skuelle gå ut för att ni lät ^^

Postat av: Tove

JO! du sa de! inse att du var för full för att minnas :P

2006-10-29 @ 13:27:46
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback