I walk this empy street on the boulevard of broken dreams

Hejsan hoppsan
Idag började jag 10 över 8, det va väldigt jobbigt att gå upp, gick upp klockan 7 och åkte kvart i 8 tåget värsta snabbt av mej asså :) I skolan fick vi tbx medicinprovet blev godkänd! Jag tror aldrig jag kommer få nåt mer än G för man hinner lixom lägga ner så mkt tid på varje sak :S fast iofs mina två kompisar som är klassens "pluggisar" har fått mvg på alla prov hittils. Det är väldigt irriterande bara för att dom inte har nåt liv :P
Sista lektionen hade vi franska. Det var ganska kul för jag va flumtrött så jag satt å garva med Inki ^^ (jag kallar dej för de nu) hon e vädligt snäll :) hon hade inte sett typ madagaskar eller ice age eller nåt :O

Asså jag DÖÖÖR! Min pappa har msn x) han ba: asså jag fattar inte, vad är en vibb?
xD

vafan orkar inte skriva :P Pussbajs

Kommentarer
Postat av: Klara

hinner man med kvart i tåget:O? det har jag missat helt =P. min pappa skulle aldrig klara att ens skriva på msn ;)

Postat av: Lollo

Fy fan va kul att din pappa har msn!!! oslagbart

2006-10-23 @ 19:43:41
URL: http://monstre.blogg.se
Postat av: carro

hahah jag vill oxå att min pappa ska ha msn :P thihi min mamma har det men aldrig inne ^^

2006-10-23 @ 20:40:54
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback