JAA :D

läängtar som en tok till 18 oktober :) :) :)
Ivf. Idag började vi me franska ja va nära å komma försent för jag försovde mig. jag KAN bara inte gå upp klockan 6! aja jag hann iaf =P Fast jag jobbade ingenting så lite onödigt. På matten fattade jag faktiskt två uppgifter!!! fett coolt. sen hade vi gympa å de va såååå jobbigt asså jag överdriver inte svetten i ansiktet rann faktiskt :P sen skulle jag torka mig på min tröja men då kladda allt puder av sig på den så den blev typ beige en stor fläck mitt på xD Gympan va slut typ 12 å då sluta vi men jag åt mat i skolan först, pannkakor :) sen kom jag hem å kolla på tv, fast på vägen träffa jag en mysig katt å jag kela lite me den sen när jag skulle gå följde den efter mig ända hem sen såg den mina kaniner ja ba: shiiit å jaga iväg den :P haha. Nu gör jag inget ^^ lyssnar på en braig låt. sen vid halv 5 ska jag h'mta Axel å Felicia på dagis å sen när Åsa har kommit hem ska vi äta pizza :) mumsigt asså xD sen ska mamma förhöra mig på kemin, har prov imorn, hoppas de går bra! Om jag inte blirgodkänd då bryter jag ihop, ärligt. Men jag tror faktiskt att jag kommer bli de :) thithi (A) ÅÅH JAG LÄÄÄNGTAR FUCKING MKT :D:D

Nu måste jag gå å ta ut min glädje (istället för aggressioner lixom, fett bra ;D) Hejdåå ()L(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så brukar jag oxå göra .. sätter på bra musik och dansar :D fett bra

2006-10-05 @ 15:40:25
Postat av: carro

det var jag som skrev ^^

2006-10-05 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback