ljus

God kväll!
Idag väckte mamma mig vid kvart i 1. Tur de för annars kanske jag hade missat fikat med Klara å Eva. När vi hade fikat gick vi å glodde på konsum, haha. Sen hyrde vi
Ice age 2(var tvungen att testa de där bara ^^)  å kolla på den. Senare vid 6 nån gång tände vi massa ljus, lyssnade på james blunt å bara chilla. Det var väldigt mysigt. Vi bestämde att nån dag på lovet, ska vi i "gänget" ha myskväll med scones/bullar och te, å alla ska ta med sig massor utav ljus! Mysigt eller hur? När dom hade gått hem åt jag middag, en falukorvskiva och lite potatismos. (den här dagen är bra!) Efter middan skrev jag min uppsats om vindkraftverk. Jag tycker den blev bra, hoppas Jeanette oxå tycker det. Har inte råd med fler IG:n i naturkunskap.

Imorgon börjar jag 10 över 8! Vad jobbigt.. men snart är det iaf lov, längtar som en tok, gud vad skönt det ska bli! Ska hitta på massa kul saker OCH sova ut.  Men nu ska jag duscha.. Puss&kram

ljus


Alphaville - Forever young<3

Kommentarer
Postat av: Klara

det var mysigt med ljus =). vart va du i morse då? =P jag fick ha sälskap med Niko isället ju ;). puss(L)

Postat av: carro

thihi gudvadmysigt med bara en kväll med gänget =) saknar dte faktiskt.

2006-10-23 @ 17:18:01
URL: http://Blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Denise

Jag såg den där kommentaren idag, som du hade skrivit på mitt sista inlägg. Tack för att du bryr dig:)
Hoppas allt är bra med dig.
Det låter väldi mysigt med en massa ljus:D Ska jag testa nån gång.

2006-10-23 @ 18:33:27
URL: http://missnojd.blogg.se
Postat av: eva

mm de va fett mys, de gör vi om!
puss

2006-10-23 @ 22:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback