När du inte ser..

Hej!
Nu har Ellie åkit hem :( Det e lite tomt här, fast Julle fyller ut tomrummet ;D iaf till hälften.
vad har vi gjort hela helgen..På fredagen mötte jag hon på söderttlje syd stn klockan 7 typ. Sen åkte vi hem å kolla på idol. Det var roligt. Efter de kolla vi på nåt annat minns inte vad :P Vi la oss klockan 12 eller 1 eller nåt haha. Sen på lördan åkte vi in till stan å glodde (: det var riktigt trevligt faktiskt (: Fast jag tvingade med Ellie till typ hundra affärer för att prova massa byxor å sen köpte jag iaf inte nåra x) sorry för de x) men jag köpte iaf en bh (impulsköp :$) men jag behövde faktiskt den ^^ sen köpte jag ett cok coolt örhänge oxå. En öörn ^^ Kom inte ihåg fall de va nåt mera. men jag vill shoppa mera! men ¨måste nog spara pengar till lovet. bajs va tråkigt. Sen på kvällen va vi med lite folk å åt pizza (: Sen drog vi hem till mig å kolla film å JAG fick sitta på golvet :O men aja de va rätt skönt :P till slut va vi typ 18 pers eller nåt :S :P visste inte ens vilka alla va men men det var trevligt :P Efter filmen gick vi ner till Åsa å tråkade. Sen gick vi ut men då gick jag å Ellie hem å då blev jag pigg bara för de. Så när hon ville sova så låg jag å babbla :P typiskt mig. Fast hon tyckte de säkert va kul å prata me mej :P inte. haha. men men, sen sovde vi till typ 11-halv 12 då åt vi frukost jag va SKIIT hungrig ^^ sen skulle vi kolla på film men subtitles funkade inte :S Så vi gick å baka kaddkaka med julle istället. sen kolla vi på tarzan, de va ett tag sen jag såg den. Men nu när jag kolla så kunde jag typ alla repliker x) haha de e lite kul. Å musiken i den filmen e så bra! ärligt asså.

Men vid 5 åkte vi till södertälje syd igen för hon skulle åka hem :( Tåget va lite försenad så vi fick sitta där å frysa ihjäl :P men sen kom den å då åkte jag hem med mamma i bilen. Sen när jag kom hem så städa jag kaninburarna me Julle å nu sitter jag här å nu ska jag färga håret ;D HOPPAS DE BLIR BRA! annars dör jag "/ .. aja, Pussbajs<33

Kommentarer
Postat av: Klara

låter som en trevlig helg =)puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback