Never ever (8)

Lyssnar på fetgamla låten asså :) men den e bra. Idag var det såå jobbigt att gå upp för vi börja en timme tidigare än vad vi skulle åså skulle vi ha matteprov först osså så jag va inte så sugen på att gåupp :P men när jag vakna gav jag mig själv en smäll på kinden så jag skulle vakna xD (asså de va inget självdestruktivt eller sådär, men min pappa sa att man kunde väcka sig själv på de sättet :P för jag e ändå så trött när jag vaknar så ja känner de knappt) ivf. på tåget mötte jag först klara såklart för vi hade prov samtidigt å sen komde Eva :D (jag vet att det heter KOM men vafan komde låter lixom bättre :)) Så vi prata på tåget å sen skulle ja å klara gå av de va tråkigt :( för då blev eva ensam..förlåt eva :( :P Matteprovet gick ganska dåligt. eller asså dom uppgifterna jag gjorde gick bra men jag e osäker på om de va tillräckligt många :P aja, vem bryr sig. sen hade jag typ 3 timmar håltimme. Då satt ja å lyssna på musik, plugga lite, åt en macka, å sen minns ja inte ^^ Sen hade vi historia de va trist. Sen åkte jag hem, fick springa till bussen för den skulle gå om 2 minuter men så va den försenad så jag fick vänta typ 8 minuter iaf, TYPISKT! Så jag missa tåget osså!! Det va väldigt bajsigt! Men sen kom jag hem vid 10 i 2 börja plugga på direkten med medicinsk grundkurs. När jag hade gjort de typ 1½ timme så plugga jag matte en halvtimme å nu har vi börjat med geometri precis å jag fattar än så länge :) ska försöka hänga me i de här kapitlet asså för jag e tydligen bra på geometri enligt pappa :P fast han säger jag e bra på allt (utom procent) såå man kanske inte ska lyssna så mkt på han.
När jag hade pluggat klart kolla ja på cityakuten (PÅ MÅNDAG BÖRJAR NYA AVSNITT!! :D :D) ivf. å sen satte jag mej vid datorn å nu har jag bråttom ska på gympa. Pusshej

På historian:
1493-94 .. Segla dom i 100 år?!?!?!?! (mellanrum) ..aha...1 år
HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Klara

jag såg när du rusa ut ur klassrummet mot bussen, det gick väldigt fort =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback