Tell me tell me tell me

Sholehoppsan
Idag "försov" jag mig. Eller asså jag orkade bara inte gå upp så jag råka somna om :P min frånvaro-rapport kommer inte va fin den här veckan :P aja skit i de i skolan hände inget spec. vi hade gympa de va jävligt jobbigt som vanligt men väldigt roligt (: Jag har faktiskt börjat uppskatta träning igen. moaha. Efter lunch hade vi medicin å pratade om anemi. Vi hade oxå en tävling vem som kunde andas genom sugrör längst å gissa vem som vann?! ;D jag såklart. Jag vägrade verkligen ge mig. I slutet stog de mellan mej å Anna :P haha de va roligt. Jag tycker jag borde få MVG för jag klara så länge ^^ de va typ 40 minuter eller nåt ^^ Fast jag blev fett yr i slutet asså x) men de vare fan värt, bara man vinner så :) Efter skolan åkte jag in till stan å mötte Lollo-gumman. Hon visa mig sin skola den va jävligt cool bre xD fick oxå träffa nåra av hennes kompisar dom verka trevliga (: När vi hade gjort de så gick vi till åhlens å jag köpte min älskade mössa. Sen till HM å jag köpte en lagom ful halsduk :P sen gick vi till indiska å jag blev lixom hög därinne av alla kryddor å rökelser å sånt där =P så jag hade värsta dampet där inne. Jag ville faktiskt lollo skulle köpa en lykta till sitt rum men hon gjorde inte de, dumma du :P  

Sen skulle hon på de där dumma sjöfartskåren eller vare hete så jag åkte hem :P På tåget satt jag breve en snubbe. Jag hatar att sitta breve folk på tåget å bussen för de e värsta pinsamt när man ska gå av å dom sitter i vägen =P men aja... när jag kom hem gjorde jag inget å nu e jag hungrig HEJDÅ! haha jag e konstig :P

Kommentarer
Postat av: Klara

jag skulle aldrig klara att andas gnom att sugrör i 40 mig:Ofast jag är ju lite känslig för sånt där:P, och man säger ju COK cool bre ;)puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback