baajs

Jag vet inte om jag ska färga om eller inte. För de e inte lika råttfärgat längre å dessutom sliter de på håret att färga å dessutom kostar de dyrt :P Men å andra sidan vill jag ha lite mörkare i topparna å lite mer brunbrun :P äh vi får se imornbitti hur jag vill göra. Idag var jag först hemma hos klara å kolla på liv å fred de va lite kul för de lät ju förfärligt när jag sjöng :O xD sen gick vi, jag klara å lollo till skolan å mötte oskar madde å philip då skulle vi till bergvik å åka till ensta men sen hade patrik å dom ångrat sig å sa att vi skulle till garnudden men det e typ skitlångt för oss å gå så philip lyckades överatala dom att vi skulle till barrtorp istället så då gick vi dit å gjorde en eld å prata lite sen drog jag hem för jag höll på å hungra ihjäl å somna:P justeja när vi va där ringde jag till eva så satt jag å snacka me hon sen efter typ länge kom jag på att jag hade ringt till hennes hemtel så nu kommer de bli dyrt för lilla pappsen :P fick sjuss hem av lollos pappa men jag kom just på att jag har cykeln hemma hos klara :P får väl hämta den imorn. men gud vad jobbigt. aah. bara för att pappa inte kunde sjussa mej när jag skulle dit. jag hatar att cykla hem uppför den där jäävla backen. bröl.
Jag ska gå å tvätta mej nu å sen sova. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback