Den fulaste flickan i världen..

Hej
Idag var jag me en kompis i enskede (: Var lite rädd att jag hade tagit fel buss i början för jag kom aldrig fram :P Men de va tydligen rätt :P Vi gjorde typ inget spec. Var å kollade när hon dansa de va lite kul x) sen var vi mobbade å spelade minigolf, haha det gick jävligt dåligt xD jag ger alltid upp efter tre-fyra slag å skjuter så hårt jag kan satt bollen flyger utanför banan :/  men de e kul :P Sen åkte jag hem för jag var tvungen att plugga, skitskola. Det e typ de enda jag gjort idag. Åså fick jag veta att pappa satte in pengar på mitt kort för typ en vecka sen så jag har haft tusen spänn jättelänge å trott att jag e pank :O liite irriterande faktiskt :P
men nu ska jag gå å prata med mamma å pappa om en grej dom säger inte vad :S  blir lite nervös..
aja, pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback