FREEEDAG :D
Hej hopp gummisnopp jag e glad för de e fredag å jag ska inte rida i min mobbade grupp å jag har 24 7.0-cider i min garderob x)
Idag hade vi tre lektioner i skolan det va rätt skäna lektioner, först kemi (JAG FATTA NÄSTAN ALLTING:O:D) Sen svenska, det enda jag e hyfsat bra på, sen lunch, typ nån gryta (tror de hette kalops :S) å sen hade vi engelska å jag flumma med Mickis som fan :P höll fan på å dö av garv fast jag hade hicka oxå å när jag as-garvade så fick jag värsta högljudda hickarna x) det var skitkul. haha kom inte ens ihåg de kuliga men de var nog våran dialog som vi ska säga på tisdag x) ni kan få ett smakprov
T: My name is Tove I'm from sweden
M: Oh, I see, I'm Mikaela, I'm fron Austraila
T: Really!? I LOVE AUSTRALIA! Can you tell me about how the school work there?
M: Well (bla bla bla)
sen efter ett tag....
T: LOOK! there is the dolphin house!
M: oh I can see that, shall we go in?
T: i would love to!
xD haha den e helt mobbad. de hela går ut på att jämföra en svensk skola med en utländsk x)

iaf. när jag hade slutat vänta jag på klara så jag gjorde en färdigritat "hängagubben" å skrev mikaela :D :P

ivf.. sen åkte jag till tumba å mötte oskar sen åkte jag moppe till salem å va där ett tag  å tråka å nu e jag hemma ..har bäddat sängen :D å nu e jag hungrig måste äta mellis snart asså ^^
asså jag e fett flum nu :P undra om de e nåt bra på tv e sugen på å se på tv lixoooom :P

Eva, Klara, Lollo:  Idol hemma hos mig ikväll? Josse är på kanske Carro om hon inte måste följa med till stugan!

Nu ska jag dra, Pusshejs(L)(L)


Kommentarer
Postat av: carro

Heheh =) jag fick stanna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback