Just the two of us

Den låten med Al green svänger ;) Jag har egentligen inget att skriva. är bara allmänt uttråkad.. skrev en novell igår..funderar på att lägga ut den men jag vet inte om jag vågar =P haha. Jag tror jag e ensam hemma. Fast nu kom pappa hem =P vafan. Idag kommer Idol (: jihaa. Imorn börjar jag tio i nio ..bajs. Matte oxå. fast bara en timme :) Slutar halv 5. fatta vad bajsigt. gaah. Tror jag ska gå ner å prata lite med pappa (: eller jobba matte kanske. Pusshejs
Just the two of usNINCHI :D



Kommentarer
Postat av: Carro

Idol kommer idag yeeah :D var osäker ^^ usch sluta klaga jag går till 5 på måndagar !! får faan springa hem för att hinan till träningen :P :D

Postat av: Louise

Gud vilken fräsch design du har på bloggen gumman! så checkt!

2006-09-18 @ 20:40:37
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback