Skitskola

Hejsan
Är i skolan.. Ska genetligen leta efter fakta om digerdöden men jag orkar inte :P
Idag på matten jobbade jag inte ett skit å de va tom dubbeltimme :/ men men.. det där löser sig nog.. å imorn har jag franska jag som inte va på förra lektionen :/ hehe. aja...neeej börjar 10 över 8 jävla skit kommer aldrig orka gå upp :/ blöööh. asså datan e så seg orkar inte skriva. pusshejs

Lollo, Carro, Klara, Eva & Josse.
Jag saknar er å alla underbara minnen. Ni är verkligen dom bästa vännerna jag har. Älskar er såå mkt så ni vet inte. Vi fåår inte tappa kontakten. älskar&saknar er sjukt mkt(L)(L)

Kommentarer
Postat av: Louise

ÅÅÅHHHHHhh! vad jag blir lycklig! jag älskar dig min sötaste gullunge!

2006-09-13 @ 15:14:50
Postat av: Klara

älskar och saknar dig med..(L)(L)

Postat av: Carro

Faan vad vi inte har träffats på länge !!! Saknar er meeed

2006-09-14 @ 15:18:09
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback